Tell me the truth, did you ever love me?

Hej hopp alla söta! Tyvärr så bloggade jag inte igår eftersom mitt internet krånglade :/ Iallafall så kom jag hem från stan för ett tag sen. Varit in på möte med bup och sedan fikat med Lena som jag bor hos. Det gick väldigt bra på mötet och personalen var faktiskt trevliga! Fick en smärre chock när dom lyssnade på vad jag sa och faktiskt förstod.
Efter det blev de jue fika med Lena och sedan handla en snabbis på Willys innan vi drog hem. Och fyy vad jag är trött! Var på väg att somna i bilen påväg hem ^^ hihi...
Vad har mina fina bloggläsare gjort idag då? Varit i Skolan? Jobbat?

I morgon blir de skolan och sedan hem för att tvätta packa och ha soc möte! Och på Torsdag drar jag till Norrköping och träffar lite släktingar! Mysigt^^ men snacka om att jag kommer vara död på Söndag... Kommer somna klockan 8 ju!
Aja nu ska jag titta på film och kanske sova en liten stund ^^ puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0