Ångest...

Försökte för ett litet tag sedan att plugga på Biologin... Men nej... Ångesten kommer krypandes... Hur i helvete ska jag kunna undvika att bryta ihop? Jag kan inte vara ensam en längre stund utan att må dåligt. Varför måste jag vänta? Varför kan jag bara inte må bra som så många andra? Jag vill bara tillbaka till Dalarna och min familj.. Jag är så jävla trött! både Psykiskt och fysiskt. Jag vill bara sova i en vecka, bara drömma och glömma verkligheten ett tag! Jag vill bort  från allting... Fan ta kvällar och nätter! Hatar att vara ensam... Jag bara fattar inte.. Hur kan jag låta mig själv må dåligt? Gråta hysteriskt så jag knappt kan andas...
Jag är ju okej, eller?

Jag höll inte vad jag lovade.
Men jag försökte verkligen,
Men du bryr dig ändå inte...
Du lämnade mig för längesen.

Jag höll inte det jag lovade, jag har gjort dig illa, Jag har gjort många illa. Jag vill inte vara den personen längre.. Jag vill vara den som är lycklig, Som inte drar ner andra. Det är bara jag som kan ändra på mig själv, jag vet bara inte hur. Hur kan jag bli helt perfekt som alla väntar sig att jag ska vara?

Fröker perfekt?
Skulle inte tro det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0