Vem fan skulle lyssna på mig?

Vem fan lyssnar på mig egentligen?
Det ända jag hör när jag är på bup möten och soc möten är hur jävla otrevlig jag är.
Hur jag är som person, att jag är deprimerad och en massa jävla skit.
Men vem fan har suttit ner och pratat med mig själv? Va? Vem fan har gjort det?
Igen.
Om någon hade gjort det... Bara lyssnat på mig, låtit mig prata när jag var ensam.
Prata med någon som jag kan lita på. Som inte förvrider mina ord.

Jag har bara undrat vad som är fel på mig?

Att ingen berättar för mig vad som händer gör att jag får panik!

Ingen har klagat så jävla mycket på mig förut. Jag sköter jue mig!?!
Alla andra verkar jue tycka att jag sköter mig ganska bra?
Jag gör bara som jag blivit tillsagd.
Jag håller käften och bara säger att allt är bra?

När jag inte pratar med någon mår jag ju dåligt?
Fråga då va fan jag mår dåligt över istället för att skälla ut mig!
Istället för att hugga ner mig totalt!

Det finns anledningar till varför jag beter mig som jag gör.
Jag är bara människa, Jag kan inte alltid må bra.
Jag kan inte uppföra mig helt jävla fläckfritt.

Jag kämpar för att inte hamna i skiten igen.
För att inte falla tillbaka..
Men de har jag gjort.

Tack för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0