I Love you ♥


Gaah!!! Tillbaka i Alunda efter en jobbig dag.
Känns bra att de bara är 4 skoldagar kvar sen drar jag till España med far min!
Helgen har tillbringats med underbara och saknade vänner.
Speciellt Stina, fyy fan vad man kan sakna en person alltså!
Har saknat min Bästa vän, Min syster♥

Att sitta och titta igenom alla bilder vi tagit, det känns som om det var igår vi blev vänner.
Som vi skolkade från skolan och drog till Borlänge och Falun och träffade folk.
När jag mådde piss och "rymde" Hem till dig å sen drog vi på dans till Borlänge.
Haha, fan vad jag saknar det!♥

Efter att vi slutade 9:an så vet jag fan inte vad som hände.
Jag låste mig väl som vanligt, ville bara prata med Han.
Mådde piss och tillslut flyttade jag, det gjorde du också..
Fast du bodde fortfarande kvar i Dalarna.
Vi tappade kontakten..

Det ska inte hända igen!

Jag ska tillbaka till Falun och till alla våra knäppa planer!

Min mycket snygga vän och jag (;



Kommentarer
Postat av: Stinaa (:

Naaww, saknat dig med något otroligt, fyfan vad jag längtar tills du kommer tillbaka hit! Du får ALDRIG mer försvinna ur mitt liv... JAG ÄLSKAR DIG! <3

2011-12-12 @ 01:49:14
URL: http://nymphetamiine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0