I know you're no good for me.

Sitter hemma i Bodarna och ser på när snön ringlar ner sakta men säkert. Det känns verkligen som jul nu, jag längtar dock efter att få åka till Spanien om en vecka. Få komma bort från verkligheten ett tag. Komma bort från de såkallade vännerna och tänka på hur jag ska göra.
De som kallar sig mina vänner. Har många gånger sårat mig, fått mig att må uselt pga hur jag är som person. Utan att ens veta om hur mycket jag tar åt mig. Jag vill inte att någon ska säga åt mig hur jag ska göra med mitt liv, för det är mitt liv.  Jag vet själv vad jag måste ändra på hos mig själv för att kunna fungera som en "Normal" människa. Men att räknas till normal anser jag gör en till en idiot. Ni vet... Bara döda fiskar går med strömmen.
Nog om det! Ska gå ut och leka lite i snön! eller spela lite mer ^^
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0