Darling, you know I will love you until the end of time.

Tittut alla söta! Kom hem från Svärtinge/ Norrköping i Söndags och igår så var man i skolan.
Och fyy vad trött jag är! Skolan tar verkligen mycket energi för tillfället.
Men det är bara och kämpa på!
Nästa Torsdag åker jag hem till Dalarna för att packa och säga hejdå till några vänner och familjen innan
jag och pappa drar iväg till Spanien för att fira Jul där!
Gud vad jag längtar alltså!
Nog om det så har jag en massa skit att göra färdigt i skolan innan dess ^^
Zzzzz...?
Iallafall så ska min lilla klass iväg på studie besök nästa Onsdag.
Hoppas man är på bra humör då annars ligger dom ganska risigt till... ^^
Sitter just nu och väntar på att lena ska komma hem med maten!
Blev mat från Baren idag, MUMS!
Bloggar någon annan gång (;
Puss!
Mycket vacker bild! Eller vad tycker ni ? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0