I could live without you.

Sitter här, har kommit hem från skolan för en stund sen. Skolan idag var helt okej, fast Lucia... Usch! Julsånger och jag går inte ihop. That's it! Hade tänkt städa av lite här på mitt rum och packa ner lite saker i väskan inför hemresan! Ska packa ner träningskläder. Hade tänkt dra ut å springa när jag är i spanien! får väl se hur det går (;
Skönt att springa ju... Måste bara försöka få min hjärna att förstå det ^^ Imorgon blir det att åka till Uppsala med klassen... uääääk... får se om jag överlever eller ja.. Ifall dom överlever mig (:
Sitter för tillfället och väntar på att pappa ska ringa, vilket han lovade att göra.
ska som sagt städa upp lite och sedan titta på det okända eller den som dräper (: puss så länge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0