Full Fart!

Hej hopp bloggen! Igår så kom Stina hem till mig och vi var väl i Djurås med Felicia och Marco ett bra tag! Sen drog vi hem, satte oss vid varsin dator(Sociala vi va med varandra dåra!) och kikade omkring på fb en snabbis. Sen gick vi och la oss och snackade om allting som hänt sen senast vi träffades! Och Fan vad jag har saknat Min underbara vän!♥
Idag så vaknade vi vid 12 och segade oss som fan. Drog ut å träffa Carl och sen skjutsade vi Stina till tåget och nu sitter jag här. Har Rensat garderoben en snabbis och snabbstädat mitt rum ^^ Om någon timme kommer Carl, Lovisa och Dan hit och vi ska glo på film! Mysigt! :D  ihihihi.. Nu ska jag öhm... Äta någonting och vänta på att min fot ska vakna igen (; Kanske duscha och sminka mig en snabbis (: Puss hej!
Gammal bild (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0