3 days left.

Sen drar jag till hem till Dalarna, packar mina saker och åker iväg till Spanien ett bra jävla tag!
Funderar starkt på att förstöra eller "tappa" Bort biljetten hem så jag måste stanna kvar där :D
Slipper jag vardagen ännu längre lixom!
Men det ärbara en önskedröm....
Dagen har besått av en biologi lektion och resten av dagen har gått åt till att gråta och vara förbannad på allting.
Tur att jag har en sån sjukt underbar pappa som finns här för mig!
Dessutom har mina skor dött...
Var ute och traskade i skogen idag när jag mådde som dåligast.
Och när jag kom tillbaka var en sån där man drar dragkedjan med borta o.O fyy...
Hoppas man kan köpa nya såna?
äh det är ett senare problem.
Efter det blev det film och självklart somnade jag. ^^
Vaknade ett tag senare av att pappa ringde mig..
Grääät ännu mer, smsa Marco.
Tyckte synd om mig själv.
Och nu sitter jag här och är hungrig ^^
Har inte velat gå ut från mitt rum sen jag kom hem idag pga lite saker som hänt.
Men kanske ska gå ut och äta lite innan man svimmar.
Puss på er (;
Trött, osminkad och finnig tjej... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0