godnatt bloggen!

Skolan idag var ganska flumm ^^ kom försent för att bilen hade punka... när jag kommer till skolan precis har tagit ut mina saker ur skåpet och försöker att skynda mig till lektionen som jag kommit försent till.. Då ringer Brand alarmet. Det visar sig att Branalarmet hade ringt ungefär 10 min innan det också så det var bara att gå tillbaka till skåpet, låsa upp ta jackan och mobilen och gå ut. De va visst något fel på  Brandalarmet.  Har kommit på att jag vill lära mig spela gitarr ^^ såå sjukt fint ! Spelade Gitarr och sjöng hela musik lektionen Med bästa Sophia!
Efter skolan träffade jag Sötnos och höll honom sällskap innan han skulle vidare hemmåt och jag skulle hem till underbara Sophia! När vi kom till Sophia var mina skor dyng blöta för det är hål i dom ^^ hihi, Inte kicka igång moppen med Converse.. De slutade illa (a'
Iallafall så flummade vi och pratade. Senare kom vi på att vi skulle sjunga så nu låter jag som en kråka ^.^
NU sitter jag här hemma och ska sova snart!
I morgon kommer jag nog inte blogga så mkt för jag ska nog vara med Älsklingen♥
shhh....

Kommentarer
Postat av: ellie m

natti natt ;)

2010-10-21 @ 16:40:17
URL: http://elliestaffs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0