fortfarande sjuk...

Helu! Är fortfarande sjuk... men ska nog ändå till skolan i morron. Måste ju kunna vara barnvakt på Torsdag! Sen äre jue en massa saker som händer i helgen! de får man inte missa! Idag så kommer min mamma hem från Spanien. Hon har varit där med Mormor och Moster i en vecka :) avundsjuk på dom ^^ Men jag får väl ta och åka dit med far min snart!  I morgon så är det egetval dag .. Ganska tråkigt men aja. Har samma lektioner som min vän Elin :) Nu ska jag ta och käka glass! Puss på er sötnosar!♥
Hur har eran måndag varit? :)

Bilder från förra året och bilder från den senaste månaden :) Stor skillnad!
Bilder från Spanien förra året och bilder från den här månaden ;)
Bilden i mitten är från den internationella Kvinnodagen 2010 då de firade 100 år.
Jag var i Falun på magasinet och fick hoppa in som modell. Bilden är på "catwalken".
Sjukt läskigt att gå där med en bröllops klänning från 30 talet tror jag att det var. Jag var sjukt rädd att jag skulle bränna upp den! Men allting gick bra och jag hade jätte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0