21/10

Hoj! sovit som en stock inatt. Igår var jag på fritidsgården, det var sjukt kul! Var nyss ute med min hund, doglas. Det har blivit sjukt kallt ute! Men de är på ett sätt mysigt. Vara ute och gå när de är kallt sen komma in och mysa i soffan med pojkvännen!♥ Mörka kvällar, Film mys ^^ På ett sätt gillar jag Vintern men jag skulle fortfarande vilja sticka iväg efter kanske 2 veckor med snö och kallt väder.
I morgon blir det skolan och sen Kåken "fritidsgården" här i djurås ^^ Riktigt bra namn jue!  Sen blir de antagligen att sova hos Älsklingen eller tvärt om! Mys!♥
Bloggar kanske mer senare ;) Puss på er alla!
This place is so empty
My thoughts are so tempting
I don't know how it got so bad
Sometimes it's so crazy
,
But it's the only thing
That nothing can save m
e that I have

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0