Adept!<3

Helu gott folk! Har inte haft lust att blogga men nu har jag inget bättre för mig såå xD Men aja, Igår så va jag,Lyydia,Matilda&Erika Adept i Falun! :D as roligt! Stod nästan längst fram å skrek å hoppade när Adept spelade ;))) Aja As roligt va de iallafall! Måste absolut göras om! <3 här kommer lite bilder från igår, Sorry men jag hade bara mobilen med mig.. så de är inte så bra bilder men iallafall ;)

Innan de började ;) Fötter.. hmm jaa..




hmm.. ja kanske kommer lite mer bilder senare ;)

Förbandet var också bra :) Pyracanth från falun, kika in på deras myspace sida genom att klicka här!
hoppas att ni hade det bra igår :) Vad gjorde ni igår? Nu ska jag ta å hitta på något ;) Pussen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0