kan inte sova..

hoho, Kan inte sova... As jobbigt, å i morron så ska jag till älvudden å servera mä folk<3 
Åt Internationella linjen så att vi kan åka till England, Slovakien Eller Frankrike nästa år :)
Får se om ja sover hos Gustav efter de<3
På Lördag så ska jag antagligen ner till blge med Lydia :) Leta efter lite skolavslutnings kläder;)
Vet inte om jag ska köpa klänning från shock eller en liten gullig kjol...
Eller Ifall jag bara ska köpa ett par vita korta shorts och ett par galdiatorsandaler och ta ett linne som jag fick av syrran...
 Aja det blir som det blir :)



Fick tbx Matte provet idag och gissa vad ........
Jag fick VG! hahahah! Jah är så sjukt glad :D
 Har alltid haft svårt för matte och nu fick jag VG :)
Sen så hade jag omprov i No och å fick jag G.
Hoppas bara att det går bra på svenska provet i morron..
Fick lov att åka hem näst sista lektionen idag -.-'
J*vla Mensvärk!
aja Hoppas att ni har haft en bra Torsdag :)


Saknar spanien<3 Men jag och lydia åker jue dit den 18 :D
Puss<3


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden!

hoppas du kunde sova bättre nu då ;)

2010-06-06 @ 14:54:18
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0