hoho!

Heii Gott folk :) Igår så kom Mina brorsor, Liam och Marlene hit :D Min älskade pojkvän var också här.
Mina brorsor ville träffa honom xD haha 
det gick väl bra :) Vi käkade lite och sen så fick Gustav lov att åka hem.
Han var så trött så han höll på att somna ^^ Gulligt<3   
Sen gick jag och la mig..
I morse vaknade jag utav att Liam satt å ropade på mig xD Jag skulle visst komma ut och leka med honom :)
Han är såå sjukt gullig!!<3
Sen har jag hjälpt min yngsta storebror att stäa hans bil :)
Mysigt mysigt<3 Har saknat mina syskon jätte mkt!<3
Nu så ska jag ut med Vovven en snabbis och sen göra mig iådning för att fira brorsan<3
Äldsta storebror ;)
Ha en bra dag sötnosar<3

// Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0