Hemma från spanien :D

Helu gott folk! kom hem från spanien igår ;) Orkar inte berätta så mkt men aja :) MIn helt underbara pojkvän kom hit igår kväll<3 Sjukt gulligt att han åkte hem till mig vid 11-12 på kvällen<3 Vi låg å pratade å myste<3 Sen va vi påväg att somna så då åkte han hem. Somnade direkt efter att han hade åkt :P Har fortfarande hans kudde ^^ hihi<3 Han får väl den någon annan dag ;) Idag så kom min systerdotter hit, Hon är så gullig!<3 kramig och gosig ;) För en stund sedan så var jag nere vid älven med Doglas och badade honom :) Suuuper mysigt !<3

Saknar Gustv:/ Känns så tomt att inte ha någon att sova brevid :( Aja Träffar honom någon dag xD <3 Pussen!<3

Kommentarer
Postat av: kellebasi

sv: jag vet, men man skämtar oftast om alla tragedier, tyvärr.. jag tycker synd om engla och hennes familj, det gör jag! xoxo kellebasi

2010-07-04 @ 10:16:42
URL: http://kellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0