Today!:)

Hellu! :D Idag så har jag varit i borlänge en sväng. De va jätte mysigt:) Jag , Mamma och Sussie åkte ner på stan och fikade på Peace and Love Cafèt eftersom Sussie åker hem till Spanien i morron :) Jag drack ChaiLatte som vanligt. Sen åt jag upp mammas fugdekaka xD eller va de nu heter. Måste bara säga att ifall ni är i Borlänge så måste ni bara dit!Grymt mysigt ;) Men jag tog inga bilder så korkad som jag är -.- Sen drog vi vidare till Sara. Va där för några veckor sen men upptäckte inte förens idag att Kenzas kläder finns där ! :D jag blev jätte glad! Jätte fina kläder ;) Sen gick vi i lite mer affärer. Tills jag Hittade en affär som sålde Kenzas skor kollektion! :D hahha jag fick jue bara lov att testa ett par skor xD jag bara äääälskar skor!♥ Blev helt förälskade i dom! såå dom ska jag köpa. Fast de får nog ta och bli lite senare ;) har inga pengar just nu -.- Sen så åkte jag och mamma och lämna sussie. Ganska tråkigt att hon ska åka nu. Men sjukt härligt att åka hem till Spanien igen :D +20° där jue!
här kommer lite bilder från idag ;)

Min frukost ;) smothie...

Fikat på Peace and Love Cafèt ;)


Kärlek vid första ögonkast!♥

Hur har eran Torsdag varit? Ha en trevlig torsdags kväll ;)
Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Lydia

din frukost såg as god ut!! ahha xD <3 Moa är nyförälskad :P

2010-01-07 @ 20:47:53
URL: http://lyddann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0