pilates

Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar men jag har verkligen inte haft något att blogga om. Iallafall så har jag börjat träna Pilates. Sjuk roligt och jätte bra träning ;) Eftersom det är nytt år så har jag lovat mig själv att jag ska Träna mkt mer än vad jag har gjort xD Såå jag ska börja köra pilates 3 gånger i veckan å sen ska jag böja på tennis igen å så ska jag börja simma med Lydia och Nike tror jag. När det blir varmare ute ska jag ut och springa också ;) såå här ska de bli förändringar :P Vad tränar ni för nått? Jag är faktiskt lite sugen på att testa Pole Dance också (eller va man nu ska kalla det för) xD hhahahahhaha Låter helt sjukt men de verkar faktiskt vara ganska roligt och det är jätte bra träning :P 


Dagens låt:
Iyaz- Replay


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktigt! Jag tränar ingenting regelbundet just nu, men det har blivit lite längdskidåkning nu när det har funnits snö.

2010-01-05 @ 22:40:23
URL: http://frokenlax.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

härligt med träning =)

2010-01-05 @ 22:47:53
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0