Lydia&Jag om den "psykade" tandborsten ;)

/L säger:

den glor på mig !!!!!

Moa säger:

oh noo! en psykad tandborste!

/L säger:

ahhaah, jag ska strypa den !!

eller dränka den i vatten eller tandkräm, vad e bäst ?

^^

Moa säger:

Oh no! Lydia är en tandborst mördare!!!!!!

/L säger:

mohhahahahhaa !

Moa säger:

hmm.. Först vatten å sen Tandkräm

/L säger:

en hel tandkrämstub !

Moa säger:

jaaaaa!

/L säger:

mohahaah, känner mig ond ^^

Moa säger:

du ääär hyyyyyyyper ond! (;

/L säger:

graven får bli i papperskorgen ;PPPP mohahaa !

Moa säger:

Lydia ska ta över världen xD

L säger:

nej, jag ska ta över världens alla tandborstar ! ;PPP Moahaaahha !

Moa säger:

Ditt "skurk" namn

Tandborsts Kindapparen ! jaaaaaaaaaaaaaa!

/L säger:

ahhahaha, innan jag dränker dom ska jag klippa bort "strånen" , ahha håret på dom ! ;PP


hmm... jaa Som ni märker så är jag å lydia sjukt flummiga xD hahhahahahhaha!

Älskar dejj Bästavän!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0