Home ;)

Hellu! Kom hem från skolan för en stund sen:) sjukt seeg dag.hade träslöjd först. Jag gjorde ingenting jag bara satt där å ställde dumma frågor xD sen hade jag svengelska. Dom hade visst delat upp typ klassvis eller va man nu ska säga. Iallafall så fick jag a de med dom andra i min klass å några i D, vi fick ha PettaxD hahha Ganska weird att ha en So lärare i Svengelska :P Vi tittade bara på film å sen så hade vi lunch. Då gick jag å Elin omkring iskolan för att hon skulle hitta Erika. Sen hade vi svenska å Matte :P Matten va as rolig! :D Vi bara satt å prata. Kanske inte såå bra men jag älskar verkligen våra matte lektioner :) Sen hade vi so. Alla satt typ å halv sov -.- som vanligt asså ;) Vi skulle ha haft Svengelska en gång till men de slapp vi. Vi skulle bara upp å låna böcker -.- När jag kom hem så möttes jag utav min lilla systedotter :D Vi ska vara barnvakt hela helgen ;) Men den lilla sötnosen har Feber :( hon va jätte varm och jätte trött. Så jag å Isabelle (min systerdotter) gick upp å la oss i soffan och började titta på barnfilmen Bolt :) Hon somnade efter ett tag och nu sitter jag häär!^^
Men nu ska jag ta och hitta på nått trevligt att göra ;) Ha en bra fredag! :D Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej en sånhär kall dag? =)



Kram.

2010-01-08 @ 17:40:17
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0