29/1

Helu! Igår så va jag mä lydia ;) vi gick ut med doglas å så tappade jag bort min mobil såå den låg någonstan ute på en åker -.- Smart ha? Kom på det när vi vände om och började gå tillbaka. Vi letade och letade men vi hittade ingen mobil i snön så vi gick samma väg hem igen och började söka igenom huset, Igen mobil där heller. Så jag å Lydia gick ut å letade igen, utan resultat -.- Sen satt vi å skrev våra svenska noveller xD Sen flummade vi å lyssnade på den här låten ;) Sjukt rolig! cut cut cut jag mår så dåligt! lalalala :P hahah!
Vi somnade vid 12 och gick upp vid 6 i morse ;) hahah! Vi gjorde oss i ådning å sen stack vi till skolan. Vi var jätte trötta, jobbade bara på svenskan å matten xD resten utav lektionerna satt jag bara å tänkte. Kom nyss på att Jag, Jasse och Isa spelade in lite filmer med Jasses mobil på so lektionen idag xD Jag å Jasse sitter å kör typ sug å blås eller vare nu heter. Hahahha! Men Gurra å matte va jue bääst xD Dom ska åka moppe till Danmark på sommarlovet ;) hahhaha! Flummiga kompisar jag har :D ahahah! Men Jag älskar dom iallafall :) När jag kom hem så berättade mamma att doglas hade grävt upp min mobil ute på åkern. SÅ min supersöta underbara å otroligt illaluktande vovve spårade min mobil :D hahaha! taack söötnos!♥ Sen måste jag  bara säga Grattis til syrran som Vann något Pris eller nått :)
Sen har jag snacka lite med Mimmi :) hon är i Åre med sin pappa å Marco.. Jag är avis! Och jag vill faktiskt ha någon som jag kan gåå ut och gå med. Såå ni får ta å komma hem snart ;) Jag SAKNAR jue er! Men nu ska jag ta å göra mig iådning  för att sova. Är helt slut efter veckan ;) Puss&Kram!♥
Ps. (till alla er som är sjuka) Krya på er ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0