helgen ;)

Helu! I förrgår så hann jag inte blogga eftersom jag åkte hem till Jasse för att titta på film med lite folk :) VI hade jätte roligt :D Först spelade vi super mario å alla satt å skrek å skrattade xD hahha! sen tittade vi på avatar. Den va ganska seg i början men sen blev den bättre. Den måste ni bara se ;) sjukt bra! sen spelade vi super mario igen xD hahah! vi är super mario nördar ;) Speciellt Ekorren xD hihihi
Sen så skulle vi gå och lägga oss när klockan va runt 2 på natten. Men vi va jue as flummiga så vi låg å snacka å ringde till lite folk å så skrämde Lydia upp killarna  :P hahhaha! Vi hade sjukt roligt :D  Igår så vaknade jag utav att alla låg å glodde på mäjj xD Sen så låg vi å snacka ganska länge. Tillslut gick vi upp å åt frukost å spelade lite mer Super mario och sen hämta pappa mig. Lydia å Nike kom hem till mig efter en stund å vi flummad lite ;) Sen stack vi till affären å handlade lite saker för vi skulle baka cupcakes xD Dom blev misslyckade :P När vi hade bakat färdigt så gick vi ut å satte oss mitt på en åker å fikade ;) Vi är lite roliga vi :P kolsvart ute å vi sitter fär i snön å fikar xD haha! Sen gick vi hem å tittade på tv. Orkade inte göra något annat ;)
Så såg min helg ut ;) Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0