20/1

Helu! Idag så har jag varit i skolan. De va väl som vanligt :) Flummigt men ändå tråkigt. Gick ganska bra med min engelska redovisning. Jag fick vg- på den. Är ganksa nöjd faktiskt :) men de kunde ha gått bättre. I morron ska vi ha No prov :S kan ingenting men jaja, de går nog bra iallafall. Efter skolan så sticker jag, Lydia, Nike och kanske Jasse ner till bolänge för att shoppa och fika ;) De kommer att bli myyyys!♥ Sen så ska jag hem å se på Glee :) de får man jue inte missa ;) Vi har kommit på att vi ska ha picknick på söndag xD hahhaha! vi ska gå ut på en åker å sätta oss på en filt å fika. Visst låter de mysigt? :P iallafall så ska jag ta och plugga lite nu å sen ska jag å Mamma på Yoga :D Lite bilder på en flummig moa xD och man kan inte va snygg helatiden ;) Puss&Kram!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0