Nu drar jag te borlänge ;)

hoho! kom nyss hem från en ganska weird dag i skolan... Efter dom 3 första lektionerna så försvann alla mina vänner. Dom åkte bort för att bada isvak -.-' Kallt! medans jag stannade i skolan xD När vi hade no så hade vi kondomstafett xD eller hure nu stavas.. Vårat laaag vann! :D hahahha! och på den sista lektionen så satt jag bara och skratta för att jag var såå trött..hahahha! Killarna tyckte att jag va jätte konstig :P Men ärligt talat så bryr jag mig inte om va folk tycker xD jag är knäpp, that's it! ;)  NU ska jag kika på lite jackor som kan passa bra mä mina täckisar... SKa jue åka pulka mä klassen i morron!<3 myyys :) Sen ska jag bara hem å packa å sen sticker jag hem till Lyydia :D  jag å Nike ska sova hos Lydia ;) Sen så blire att åka hem till Viktor på Lördag :D hihi! Kommer jue att bli en as mysig helg!<3 Sen på söndagen så åker jue jag å  Lydia till Sälen :D Myyys helg kan jag bara säga;)!<3


En bild på mig och doglas ;) Tagen förra veckan typ..
Aja nu ska jag fixa lite saker ;) Puss&Kram!<3

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så mycket snygging, söt du är:D

2010-03-02 @ 12:49:49
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå sötsak, vad gör du för kul? Laddar inför helgen? ;)

2010-03-04 @ 13:32:12
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0