3/2

helu! Sorry att jag inte har bloggat på typ 1 dag eller nått xD Men jag har fullt upp i skolan. NO prov i morron, Novell som jag ska skriva färdigt, Massa so Frågor å Sen har jag Matteprov nästa vecka -.- Å vanliga läxor också. Jobbigt mä skolan men aja xD De snacket ska jag inte tråka ut er med ;) Iallfall så ska jag stanna hemma från Yogan ikväll, Måste plugga -.- Har börjat fundera på att köpa en Snowboard ;) hihi! Även om jag aldrig har åkt men ifall jag tycker att de är trååkigt så är det jue bara att sälja den, Eller? Ialfall så ska jag ta å plugga nu ;) Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: simone

Mycket i skolan, typ jämt :O

2010-02-04 @ 18:49:42
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0