Uppochner.

Har kommit på att min blogg är som en slags dagbok om min vardag för allmänheten. Skriver inte så mkt, eftersom det inte händer så mkt i mitt liv. Kommer antagligen att skriva av mig när jag mår dåligt, eller nått sånt.


Hej Bloggen! Det va längesen!
har börjat fundera på att böja blogga igen, men vi får väl se hur det blir med det.
Under sommalovet har mitt liv förändrats otroligt mkt.
vet varken upp eller ner.
jag har vänt på dygnet,
vänt uppochner på hela mitt liv.
Egentligen skulle jag bara vilja sticka härifrån å glömma allt skit som har hänt.
Men man kan inte fly från sina problem.
Jag har varit så otroligt korkad.
Förstört så mkt. 
 Men jag är bara 15, jag har hela livet framför mig.
det kommer bättre tider.
Högstadiet är tufft.
Nästan allting handlar om utseende och hur tuff man är.
Fester och killar.
Men jag är trött på allt de.
Jag vill plugga, Jag vill göra någonting av mitt liv.
Festa kan man göra senare.
Så när skolan börjar så är det plugga som gäller.
Vara med mina vänner som stöttar mig<3
resten skiter jag i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0