gårdagen och idag ;)

Förlåt för att jag inte bloggade igår.. Hade fullt upp och dessutom är jag förkyld så jag har inte orkat blogga.. Men nu ska jag försöka att bli bättre på det :) Dock så har jag jue skolan men aja :) Igår så vaknade jag super förkyld och ont i huvudet.. Men jag har inte tid att  bli sjuk så jag tog en dusch å fixade iådning mig ;) så stack jag och mamma ut till min syster för att käka kräftor! hur myysigt som helst! Bror och hans familj var där och sen mormor mina syskons pappa och syrrans familj såklart :) Bara Andra brorsan som fattades :( Saknade honom <3 Men iallafall så blev det en lyckad kväll :) Vi kom hem ganska sent. Men jag och pappa tittade lite på film innan vi gick och la oss :)


Idag vaknade jag och kände mig lite bättre :) har bara lyssnat på musik hela dagen typ^^ Sen så har jag varit barnvakt åt lilla Liam! :) Ska nog snart ta och hoppa in i duschen ;) Sen ska jag nog ta å äta nått.. nu ska jag fortsätta att lyssna på Dolly Parton som var min idol när jag va ganska liten ^^



 Puss så länge ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0