lite allt möjligt

Häj på er allihop :D kom nyss hem från en lite "road trip" med mor min och min älskade Mormor<3 Först bar det iväg till Mora. Påvägen dit stannade vi och köpte glass. Mums! Sen så lämnade vi lite saker där. Sen så skulle vi köra hem Mormor å bestämde oss för att köra små vägarna hem. Jätte mysigt ^^  sen blev det att åka till Borlänge och släppa av mormor.. Ärligt Talat jag tycker att min Mormor är as cool! xD Hon vet nästan alltid vad hon ska säga :) Älskar henne jätte mkt!<3 Inte förens nu har jag börjat inse hur mycket min familj betyder för mig<3  aja nu ska jag ta å sova ;) måste ställa om dygnet så att jag orkar med skolan på torsdag! Sen blir det bara att plugga! But anyway, nu ska jag ta och sova :) Natti Natti ^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0