18/8

helu bloggen! vaknade för ett tag sen.. Inge bra.. Kommer fan att försova mig till i morron ^^ Skolan börjar i morron.. Då börjar man Nian dåå... Känns inte som om de kommer bli sån stor skillnad. Har mest lust att sticka härifrån å plugga nere i Gbg. Men men.. Iallafall så ska jag städa mitt stökiga rum! de kommer ta typ heladagen! Sen måste jag rensa min garderob någon dag.... de får bli i helgen :) jaa... vad ska man mer skriva? xD hahah jo jag börjar bli förkyld -.-' as jobbigt men aja.. Får inte va förkyld. ska proppa i  mig C vitaminer så att jag inte blir mer förkyld! :D Nu ska jag ta och lyssna på musik och städa rummet;) Puss på er!<3



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-08-18 @ 13:07:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0