17/8

Helu! vaknade runt 11 idag -.-' jävla väckarklocka! Iallafall så ska jag till kåken ikväll :) Ska träffa en massa folk från Internationella och dom från slovakien :) ska väl bli trevligt. vi får se om jag är där länge eller bara tittar omkring lite å sticker hem sen igen.  Aja de blir som det blir. Internet krånglas as mkt.. det är väldigt jobbigt. Och snart börjar skolan igen... tur att bror min och hans familj kommer upp hit :)<3
Inatt kunde jag inte sova så jag satt å tittade igenom bilderna från sista april. Jag saknar de<3 

Kommentarer
Postat av: Jonesy

SV: Jag förstår hur du menar och jag håller med dig. Gör gärna så själv ;) Var bara uppmärksam på att ni inte råkar dra ner varandra istället för att hjälpa.. Det är ju tyvärr lätt att det blir så ibland har jag själv märkt :S

2010-08-17 @ 18:20:05
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0