12/8

helu ;)
Idag så kom min älskade pojkvän hit vid 10 kanske ^^<3
Efter ett tag så hoppade jag in i duschen, när jag kom tillbaka till mitt rum iigen låg Victor och sov^^
hihi, tyckte att de va väldigt gulligt :33
Iallafall så spenderade vi dagen med att ligga och mysa<3
I morgon ska jag nog packa på Ica med någon från internationella.
efter det så kommer jag nog att somna på soffan ^^
hihi, På lördag ska jag packa på konsum med lydia.
ska försöka att va med en vän som jag inte har träffat på hela sommaren oxå<3
aja ;)
nu ska jag inte trååka ut er med allt det häär ;)
åååh juste om en vecka så bröjar skolan..
Puss<3

Saknar Linnea jätte mkt!<3
haha, gammal bild ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0