Spain!<3

Hejsan Sötnosar!♥
Stannar hemma från skolan idag.
Ska packat å plugga no.
I morron vid den här tiden så kommer jag va i Spanien! :D
Längtar som f*n!
Jag har bara packa massa söta klänningar å sånt xD
hihi ni vet hur jag är.
Kan inte packa så mkt mer nu eftersom dom som ska fixa vårat badrum har ställt saker framför mig dörr såå...
Jag kommer inte in däär.
Egentligen skulle sötnos♥ komma hit idag men..
De gick inte. Lite deppigt men jaja.
De går nog över (:
här kommer en gammal bild från Spanien!

Inte såå fin men jaja.
De är något iallafall (:
Igår så åkte Lydia till Grand Canaria eller hurestavas xD
Hoppas att hon hare bra där (:

Nu ska jag göra läxa åå lyssna på musik.
Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: lydia

saknar dig som fan moa <33 :) kom hem nu !

2009-10-28 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0