Torsdag-.-

hejsan sötnosar!♥
har varit hemma från skolan idag. Jag har lixomk haft ont i huvet i 2 dagar typ.
så jag har sovit typ heladagen -.-
och sen har jag bara lyssnat på musik.
Eller bara en låt.
Lady Gaga - Bad romance.
Ifall ni inte har sett musik videon så måste ni göra de.
Den är helt sjuk ;)
så sjuk så att den nästan blir bra.
Här har ni musik videon ;)

Visst är den ganska sjuk?

Vet att lydia inte tycker om den iallafall ;)

hahah!

själv så tycker jag att låten är helt okej :)

Ni kanske känner igen dom super höga klackskorna från Mcqueen som Lady Gaga har när hon sjunger

Walk walk fashion baby

Work it , Move that bitch crazy.

De är nog för att flera kända bloggare har skrivit om dom ;)

Bild↓

Nu ska jag ner å äta.

Puss&Kram!♥



Kommentarer
Postat av: Ayla

Ja den är så jäkla bra, helt sjuk älskar hennes stil för hon är inte som någon annan! hahah :D



vad händer hos dig då?

2009-11-12 @ 20:19:28
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0