Studie dag :)

Hejsan sötnosar!♥
igår så sov lydia hos mig :)
För idag så har vi haft stydie dag.
Vi var ute å gick till 12 i natt :)
och vill ni veta en sak?
De började snöa igår :D
Inte för att jag tycker om snö men jaja.
Idag så ringde våran väckarklocka kl.08.00.
Ingen utav oss brydde sig om den :P
Vi  skulle egentligen med en buss till djurås som gick typ vid 9 men pappa skjutsa oss till tågstationen :)
Där träffade vi nike.
Sen så tog vi bussen till Leksand.
Vi har bestämt oss för att börja simma 1 gång i veckan ;)
Simhallen öppnade inte förens vid 1 så vi gick till konsum å köppte godis :)
När vi hade simmat färdigt va  vi jätte hungriga så vi gick å fikade.
Helt plötsligt när vi satt å fikade så hör man an era of treachery med adept på högst volym!
Alla på fiket typ hoppade till.
Det visade sig att de va Lydias mobil som ringde ;) haha
sen missade vi den första bussen hem-.-
Så vi satt å snacka i typ 1 timme ute i kylan :)
Och nu så sitter jag här:D
Ska äta å göra massa beting som vi har fått -,-
Vad har ni gjort idag? :)
hoppas att ni har haft det lika roligt som jag har haft :P

Puss&Kram!♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Svara på dagens fråga i min blogg.:)

2009-11-05 @ 21:58:45
URL: http://feliciaharrysson.blogg.se/
Postat av: Ayla

jag vet, jag förstår inte heller hur hon kunde förstöra sig själv så, men men inget att göra åt, hoppas hon återhämtar sig lite för sin egen skull!



vad har du gjort idag dÅ?

2009-11-05 @ 22:52:57
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0