Studie dag.

hello!
Idag så har vi haft Studie dag :)
jag skulle egentligen plugga typ heladagen men jag sov jue till 12 så min dag vert helt uppochner! xD
Igår så Pratade jag om coco chanel på svenskan :)
jag tyckte att de gick bra men jag kunde ha lagt upp det lite bättre.
Fick iallafall G..
Idag så har jag inte gjort något.
bara slappat eftersom jag vaknade så sent.
ska ta och lägga upp lite bilder på mina nya kläder :)
fast de blir nog i morron.
I morron har jag No prov :S usch
Sen ska jag redovisa om syrran på engelskan :)
ska prata om hennes kläder typ.
Fick nyss reda på att hon har blivit nominerad i någon kategori å ska på någon galaför företagare :)
Tror att hon har en riktigt bra chans att vinna ;)
jaja nu ska jag ta å fortsätta med engelskan -.-
Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu blev jag suger på rabarber paj ^^

2009-11-26 @ 14:07:37
URL: http://erikafrujd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0