Lördag.

Hejsan sötnosar!♥
Idag har jag inte gjort så mkt..
Bara tagit de lungt å varit ute å gått lite med Mimmie :)
De va jätte roligt att träffa henne eftersom jag inte har träffat henne på flera veckor.
I morron ska jag till krykan på någon sak..
Jätte tråkigt men jaja.
Sitter å lyssnar på shakira med she wolf å beoncé med sweet dreams.
tycker egentligen inte om she wolf så jag vet inte varför jag lyssnar på den xD
vad har ni gjort idag då?
Antar att eran dag har varit lite roligare än min har varit :P
Nu ska jag fortsätta att tråka ;)
puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Finns det ngt jag kan ändra på i min blogg?:)

2009-11-08 @ 16:14:51
URL: http://feliciaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0