Göteborg!

Ååh va jag längtar till göteborg!
Saknar de jätte mkt.
Nästa gång jag ska dit så ska Lydia med :)
De har jag bestämt!
Så de då xD
Eftersom jag å lydia håller på att typ döö här uppe så måste vi ju komma bort.
Å vill ni veta en sak?
Jag kommer aldrig att komma tillbaka då ;)
Trivs så grymt bra i Göteborg!♥
Går inte att förklara varför men de bara är så :D
När jag har gått ut skolan ska jag fan flytta dit!
Bort, långt bort från TRÅKIGA Dalarna!
Bara ut å resa å leva livet!


Min brorsa och min super söta brorsson är här !:D
Fick vara lite barnvakt åt Liam :)
De gick väl.. Sådär? xD
Ni får bedömma själva ;)

hmm..
De är så det slutar ifall jag ska mata Barn..
Dom får en egen sked å får sitta å leka hur mkt dom vill xD
Visst är jag duktig :P
Idag i skolan så gjorde vi väl inte så mkt..
kom försent till Engelskan -.-


Dagens inlägg får sluta med en bild på  mig när jag är super trött å min Supersöta Brorsson! :)

Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Ayla

jag hoppas också det, det var den värsta lägenhet jag sett (för den månadshyran) och bovärden höll med om detta haha

2009-11-11 @ 18:35:19
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0