Fredag! :D

Häjjsan!
Idag så va de ganska lungt i skolan.
fast jag va ändå mer koncentrerad än vad jag brukar vara.
Jag dissade simmningen eftersom Lydia har Fått "grissjukan".
Hon tog vaccinet igår så ;)
Fick åka med Nike hem xD eftersom Mina föräldrar va typ 5 mil härifrån..
Nyss försökte jag å mamma titta på twilight men våran dvd lever jue sitt eget liv å är helt cp -.-
så imorron ska mamma ner å köpa en ny dvd.
har lust att lägga ut lite smyg bilder från skolan xD
hihi!
Enjoy! :D

me! Fråga mig inte vad jag gör för... De vet jag inte xD


Victor som fotograf! Jasse modell och min hand! :D

Today's photos!

Jasses vanskar som hon har gjort på slöjden :)
Suuuper sööta!


jasse "tatuerar" Nike xD Riktigt snygg bild ha?



Snyggt ellerhur? :) De är en drake ;)

Jao de va väl allt ;)
Puss&Kram!♥

Kommentarer
Postat av: lydia ! (:

ahahhahhahahhah !!!! Lydia har Fått "grissjukan".

XD hihihihihihi! Lydia har Fått "grissjukan".

Lydia har Fått "grissjukan".!!!

Saknar er <3

2009-11-27 @ 19:05:52
URL: http://lyddann.blogg.se/
Postat av: Gudde

Villka fina bilder. :D

Rulig blogg föresten!

Gå gjärna in på min

kram//

GosenG

2009-11-27 @ 20:56:19
URL: http://goseng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0