Förlåt!

Förlåt att jag inte har bloggat på någon dag men jag har haft mkt att göra.
Idag så har vi haft beting.
Hade utvecklingssamtal..
De gick såådär..
Får antagligen betygsvarning i 2 ämnen :S
men jag fixar nog de :)
Ska sluta på spanskan också.
För att kunna koncentrera mig på alla andra ämnen som är viktigare.
Spanska kan jag lära mig i spanien.
Idag så va jag med lydia :D
Vi skulle plugga men vi bakade istället xD haha
som vanligt.
Jag å Lydia säjjer att vi ska plugga så hittar vi alltid på något annat att göra som är roligare xD
hahah!
Vi är jue bäääst!♥
I morron är vi också "lediga" eller vi har beting -.-
Då ska jag å Mamma baka lussebullar :D
Å sen ska jag plugga.
Hoppas att de går bra :)
Pratade lite med syrran idag också :)
Ska få Bilder från fotograferingen och från när jag å Lydia va där i sommras :D
Saknar mina syskon jätte mkt!♥
jaja nu ska jag försöka att sova ;)
godnatt.
Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0