Aldrig mer!!

Jag är så sur!
MIn nya mobil typ la av för 3 dagar sen.
Pappa fixade den å typ startade om den å då hade allting försvunnit-.-
sen idag så kan jag inte smsa eller ringa.
Så jag tänkte kontakta kundjänst.
jag ringde först från min mobil och då fungerade de inte.
Så ringde jag här hemmifrån å då visade sig att dom stängde kl 15.00!
Fatta sur jag är! jag kan inte få hjjälp med min mobil förens i morron!
Helt sjukt att ett sånt "företag" bara har öppet några få timmar om dagen.
Ärligttalat man sitter juh f*n bara å snackar i telefon! hur svårt är de egentligen?
Har någon annan varit med om något liknande?
Va tycker ni om det här egentligen?
sen så äre ju så att min mobil är jätte konstig.
En sak ska jag bara säga å de är Jag ska aldrig mer ha en Sony ericsson!
För det är jätte dålig service å dåliga mobiler.
Iallafall dom 2 senaste jag har haft.
dom klarar verkligen ingenting.↓

näpp nästa gång fåre bli en iphone eller en htc.

Hoppas att ni har haft en bra dag :)
Puss&Kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0