Torsdag ;)

hello! :D
Idag så har jag varit i skolan. De va ganska roligt :) alla va typ sura fast vi vet inte varför :P
En ramlade jag på idrotten xD hahah Glappa fotleder vettni ;)
Iallafall så låg jag bara på golvet å as garvade :P tror faktiskt inte att någon märkte något men men..
ganska slapp dag :) Fick G+ på min engelska uppsatts :D Är ganska glad över det.
Hade Matte prov också! Det gick nog ganska bra :) ska göra B-delen i morron ;)
Sen har jag varit med Lydia. Vi köpte godis som vi proppa i oss xD
Vi gjorde väl inte så mkt.. Tittade på Wild child :)
den va väl sådär.. Hade föreväntat mig lite mer men men :P
åå nu har lydia åkt hem.. såå jag sitter här och tråkar lite-.-
Hur har eran dag varit? :)
lyssnar på four year strong ;) grymt bra band :D
iallafall så gillar jag deras cover på love song ;)

äälskar den♥

Jaja nu ska jag plugga lite matte ;)

Puss&Kram!♥


Kommentarer
Postat av: simone

riktigt sköön musik :D

2009-12-11 @ 12:57:22
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0