Tisdag ;)

hejhej! :)
idag så har jag varit i skolan. Det va väl som vanligt fast kanske lite mer flumm ;)
Hade bara 3 st lektioner xD Först Engelska å de gick ganska snabbt. Sen svenska å Musik.
Musiken idag va ganska okejj. gjorde typ inget xD haha
Sen hade vi håltimme å vi flummade jätte mkt!:D
Sen så åkte jag å mamma till borlänge för att göra en sak.
Sen åkte vi till kupolen :D skulle jue ha mjukisbyxor.
men nää jag hittade inga mjukisbyxor -.- bara ett par som va förstora..
jaja så jag och mamma bestämde oss för att ta en fika på Wayne's Coffee.
Ice chai latte ;) suuuuper gott :D
Sen stack vi ner till stan å där hittade jag ett par mjukisbyxor som passade ! :) roligt roligt.
Och nu sitter jag här ;)
Imorron så ska jag till borlänge igen. Men då ska jag dit med Tjejerna ;)
Vi ska julhandla :D ska bli roligt.
Men nu måste jag plugga! Har matte prov på Torsdag och fredag.. No prov typ någon dag å sen Engelska uppsats som ska vara färdig i morron :S
En bild från förra veckan då de va typ snö ute får avsluta dagens inlägg ;)

Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0