skolan-.-

Ärligttalat hur kan man få ig i ett ämnen bara för att man har varit sjuk?
jag har tex ig i idrott bara för att jag har varit sjuk för mkt :O å de är jue sjukt!
De är jue inte ens fel att man har blivit sjuk lixom. Va ska man gör? ska man ändå gå till skolan ävem om man spyr å sånt?
Nä skulle inte tro de va.
Så skulle dom ju bara säga åt en att gå hem.
Jag förstår mig verkligen inte på skolan och hur dom tänker.
Dessutom höjer dom kraven helatiden! Jag orkar inte med de. De gör nästan ingen..
De ända man gör är att gå upp å göra sig iådning å sen går man till skolan. Man är i skolan och sen slutar man. Man går hem å pluggar och sen somnar man.
Och på helgerna så måste man jue också plugga! Plugga till provet på måndag lixom!
Är det någon mer som håller med mig?

Kommentarer
Postat av: simone

Det är konstigt det tyvärr, men dom kan inte helelr ge G til lnågon som inte medverkat, jag vet inte.. men de skulle ju kunna lösa det på något annat sätt :O

2009-12-09 @ 14:36:26
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Simone

Du för föreslå något, typ prov i idrott istället :D

2009-12-10 @ 16:01:52
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0