ojj:O

satt nyss å tittade igenom bilderna från mina fotograferingar..
shiit va mkt jag har förändrats! :O
Jag har blvit mkt smalare säjjer alla men jag märker ingenting xD
här kommer några bilder ;)

Precis innan jag skulle börja 7:an. Inte så mkt smink och visste inte hur jag skulle göra för att bli bra på bild.

Jag i sommras. Har blivit fogtograferad lite mer och vet lite mer hur jag ska göra.
Dom bilderna med Lösögonfransarna togs för att min syrras kompis som är make-up artist behövde nya foton till sitt portfolio.
Jag och min kusin fick vara modeller xD
Syns inte sån stor skillnad tack vare sminket men de va de närmsta jag kunde komma;)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja visst gör den! ska se den på bio :)

2009-12-11 @ 18:35:03
URL: http://linnearitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0