måndag!

Hallu allihopa! Som ni kanske vet var jag uppe till 3 i morse.. Sen vaknade jag vid 6 -.- Och nu ligger jag här i soffan och har feber.. Verkar inte som om de blir nått på nyår... Sjukt tråkigt! jag som har sett fram emot de  jätte länge! Iallafall så har jag bett mamma att ringa till vårdcentralen men då äre jue såå att  man måste ha haft feber 3 dagar för att få en tid eller nått sånt skit -.- blir så trött på alla såna otroligt korkade "regler" eller va man nu ska säga. Om jag inte får en tid snart så ska jag fan ta å ringa dit å klaga. Berätta för dom hur dåliga dom är. Den vårdcentralen är  fan den sämsta! Jag har haft 1 bra läkare där.. Resten har bara varit otrevliga-.- fattar inte vaför dom jobbar där isånafal:O jaja nu ska jag ta och dricka en massa appelsinjuice ;) Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0