lördag! :)

Hejsan hejsan ;)
Idag så ska jag väl plugga-.- Det är jue den sista riktiga veckan i skolan. Så nu blire att ligga i!
Ska vara färdig med växthuseffekten idag :O De kommer ta hela dagen! Sen siljansringen.
Alltså två uppsatser som jag har fastnat i -.-
men nog om skolan.
Va tyckte ni om att Tove åkte ut igår?
Jag tyckte att de va ganska bra. Gillade inte henne..
De sägs att hon ska ha varit jätte Sur å skulle ha skrikigt åt allt och alla på repititionen (stavning?)..
Hon va så sur för hon tyckte att hon fick orättvisa låtar och Erik och kalle fick låtar som passade dom.
Men dom hade ju höga förväntningar. Va tror hon lixom?
Iallafall så gjorde Erik run to the hills as bra ! :D De är nog alla överens om xD
Tyckte nästan att han gjorde den bättre än orginalet :P

hmm.. de blev inte bara låten men jaja xD
Calle va också grymt bra igår ;)
han är sååå coool! jag bara älskar honom ! xD
jaja nu vet jue undefär alla hur de går Erik kommer att vinna å Calle kommer 2:a xD
De tror nog alla :P
Men jaja nu ska jag ner å göra en kaffelatte ;)
Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0