Lördag!

hejsan!
Idag så har jag inte gjort så mkt.. sovit bort heladagen typ :P ( som vanligt asså)
Ikväll så har ja varit Mimmie :D De va as längesen jag träffade henne! flera veckor sen!
MIna föräldrar va på Julmiddag ;) Så Mimmie kom hit å vi flummade å snackade :)
Sen Tittade vi på StarDust också. Har aldrig sett hela filmen xD somnade jämt efter början xD ahahhha!
Men nu har jag sett hela filmen. Den va jue jätte bra! :O trodde att den skulle va ganska dålig..
Men iallafall så har Mimmie gått hem nu å jag ska ta å sova ;)
Ska till sälen i morron jue ;) jag måste packa å sånt:P Brukar jämt packa i sista sekunden xD
Såå Jag kommer nog inte kunna blogga på hela veckan..
Men hoppas att ni får en bra vecka och en Mysig julafton ;)
Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0