Jullov! :D

hihihi! nu äre jullov! :D wiiiie!
super hääärligt med lov! :D
Förövrigt har dagen varit seeeeg-.- hade syslöjd i morse. Men jag gjorde ingenting..
Sen gick vi bara omkring i skolan ååå tråkade.
sen hade vi typ "samling" i våra klassrum-.- ganska onödigt..
Iallafall så gick i upp till lindberghallen (eller nått sånt) för att ha typ "julavslutning"..Jag måste bara säjja att våran rektor inte har någon humor-.-
Sophia sjöng Bella notte :) de va sjukt fint! Du va jätte duktig gumman! ;)
sen sjöng Carl hallelujah på svenska :P Han va jätte duktig han också :)
Och så sjöng Linnea Last Christmas.
Alla va jätte duktiga!♥
När vi hade kommit tillbaka till skolan så va vi lite med Sophia å Carl :P
Vi satt och prata å helt plötslig så börjar jag sjunga xD haha
sen satt vi där å sjöng that's the way we like it sen bytte vi till I like to move.
Fråga mig inte varför de bara blev såå xD
Så jag å Sophia å Lydia satt på ett bord och sjöng :P hmm.. Ganska sjukt men jaja xD
sen hade vi "samling" igen.
Vi körde jeopardy. Tjejerna mot killarna ååå gissa villka som vann! ;) hahaha killarna blev ganska sura :P
Sen fikade vi och fick våra betyg. Det gick väl ganska bra :) Har G i alla ämnen iallafall.
Jag nöjde mig med de ;)
Sen har jag inte gjort så mkt.. Tråkat lite bara..
Hur har eran fredag varit?:)
NU ska jag ta å titta på Glee som jag missade igår ;)
Puss&Kram!♥


Kommentarer
Postat av: WIKTOROZ.SE

Sv; jag har bara själva "palett concealern" den ärju rätt dyr men värd pengarna! Håller länge med!

2009-12-20 @ 00:28:10
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0