Fredag:D

Hääääj allt folk!:D Idag är det Fredag! Och det var den sista "rikitga" skol veckan :) Härligt härligt.
Dag har varit ganska slapp. Syslöjden så va vi bara 4 st. Men de va bara för att vi har typ syslöjd med dom som går musiklinjen-.-
De va jätte mysigt :D jag gjorde inte så mkt men men.. Sen stack vi till lindberghallen eller va de nu heter xD Vi skulle titta på musiklinjen som hade Lucia.. De va väl sådär.. Typ alla har slutat på musiklinjen bara för att våran typ drama lärare stina slutade.. Iallafall så flummade nike å lydia as mkt när vi va där:P Sen gick vi till skolan igen å åt lunch. Sen va det svenska. Blev färdig med min uppsats :) Sen fick vi lösa korsord xD haha alla va helt galna ;) Antagligen för att vi skulle ha matte prov efter det-.- Jag fick nästan g.. Va typ 1 poäng från att få G! Lite deppig över de men jag får G iallafall :) de va lixom bara 1 poäng å min matte lärare är bäääst :D efter provet så va alla jätte trötta villket inte var så bra eftresom vi skulle ha so med baloo.. de slutade med att jag och elin fick sitta i ett rum med Petta som gick igenom allt med oss. Jag ansåg att jag redan kunde typ allt så jag ville inte va med när baloo gick igenom allting 120 gånger till -.- dessutom fick jag å Elin sluta tidigare :D Och nu är jag hemma. Ska snart ut med min vovve som jag inte gillar så mkt just nu xD ( han fick mig att skära upp mitt finger på ett element igår -.-) Ska bara äta lite först ;) Men just nu sitter jag och Lyssnar på musik.

Four Year Strong - Bada Bing Wit A Pipe ;)



Love it!♥
ha en bra dag ;)
Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0