15 december.

Halloj! :D Idag så har jag varit i skolan. Det va en väldigt onödig dag -.- Först hade vi Engelska. Vi tittade på Grinchen och sen fick vi veta hur vi låg till i Engelska. Jag hade G men ifall jag lägger mer tid på Engelskan så skan jag få högre betyg :D Sen hade vi Svenska.. Samma Klassrum samma lärare xD Då fick vi också titta på film :P haha! sen skulle vi ha musik.Såå jag Jasse å Lydia gick till Musiken å satt å vänta där i typ 1 timme. Sen kom våran lärare och vi gick in.. Då säger han : Ja ni som inte ska sjunga upp eller spela något för mig kan gå.
fatta onödigt de va att vi gick dit!
Sen fixade Jasse så att våran klass fick beting i Spanska ;) Våran spanska lärare är hemma för tillfället och vi har ingen vikarie som kan spanska så vi skulle ändå inte lära oss så mkt.. Men vårat beting fick bli att skiva ett julkort på spanska till våran lärare :) Sen fick jag Jasse å Lydia lov att vänta på Nike som hade bild.. Så vi gick å åt. När alla hade slutat så hade vi snöbollskrig utanför uppehållsrummet xD de får man inte men jaja ^^
Jag , Nike och Lydia gick hem till Lydia å Väntade på Jasse. Vi skulle åka pulka xD hahahah! Efter typ 1 timme såå kommer Jasse :P Då stack vi till backmon eller vare nu heter å åkte pulka xD hmm.. alla dooog typ halft^^ hihi! Vi hade jätte roligt! :D Hur har eran dag varit?
Video och bilder kommer upp på Lydias blogg ;) såå kika in där :P
Nu ska jag försöka att göra mitt spanska beting ;)
Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0